ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

هشدار پلیس فراجا؛ مراقب کلاهبرداری قالیشویی‌های غیرمجاز باشید

  • کد خبر: ۲۱۴۵۱۹
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
هشدار پلیس فراجا؛ مراقب کلاهبرداری قالیشویی‌های غیرمجاز باشید
رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی فراجا به شهروندان برای گرفتار نشدن در دام شرکت‌های غیرمجاز قالیشویی‌ها هشدار داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ محمد شریفی با اشاره به آغاز سنت خانه تکانی در بین هموطنان و احتمال سودجویی برخی تحت عنوان شرکت‌های صوری قالیشویی اظهار کرد: با توجه به روز‌های پایانی سال و رسوم دیرینه نظافت و خانه تکانی عده‌ای افراد کلاهبردار با درج آگهی‌های تبلیغاتی در معابر، پیامک و فضای مجازی در پوشش مراکز و شرکت‌های قالیشویی در کمین اغفال شهروندان هستند.

وی ادامه داد: این شرکت‌های صوری و فاقد مجوز پس از جلب اعتماد مردم از طریق درج آگهی و دستیابی به اهداف شوم خود متواری می‌شوند.این شرکت‌های صوری و فاقد مجوز پس از جلب اعتماد مردم از طریق درج آگهی و دستیابی به اهداف شوم خود متواری می‌شوند.

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی فراجا با اشاره به پرونده‌هایی با عنوان کلاهبرداری تحت پوشش شرکت‌های غیرمجاز قالیشویی، به شهروندان توصیه کرد: قبل از سپردن اموال خود به این شرکت‌ها تحقیقات لازم را انجام دهید چرا که این افراد فرصت طلب با اجاره دفتری به صورت کوتاه مدت در این ایام به فعالیت پرداخته و پس از جمع آوری فرش‌های سفارش گرفته متواری می‌شوند.

استعلام از اتحادیه‌های صنف قالیشویان

وی خاطرنشان کرد: شرکت‌های معتبر و دارای پروانه خدمات از طریق قابل شناسایی و پیگیری بوده و معمولا با مراجعه به سایت مربوطه یا روزنامه رسمی می‌توان نسبت به درستی فعالیت آن پی برد.

سرهنگ شریفی گفت: شهروندان باید دقت داشته باشند در زمان مراجعه افراد این شرکت‌ها ضمن درخواست کارت شناسایی آن‌ها حتما چهره آن‌ها را به خاطر سپرده و شماره پلاک خودرو را یادداشت کنند تا در صورت بروز مشکلات احتمالی پلیس بتواند مجرمان را در اسرع وقت شناسایی و دستگیر کند.

وی خاطرنشان کرد: برخی هموطنان نیز پس از شستن فرش‌های خود آن را برای خشک شدن روی دیوار یا پشت بام قرار می‌دهند که افراد سارق با سوء استفاده از این فرصت آن‌ها را سرقت می‌کنند به همین دلیل توصیه می‌شود برای جلوگیری از سرقت، فرش را در مکانی قرار دهید که به کوچه و خیابان مشرف نباشد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->